Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Πουκάμισα φαρδιά... (Nο 7)

ε ευχαριστώ...
Ελεύθερη είμαι, παραδομμένη στην ίδια τη ζωή, γυμνή μπροστά της... Ο άνεμος πυξίδα, η θάλασσα αδελφή, ο ήλιος φίλος. Μια αίσθηση αλμύρας, μια γνώριμη μυρωδιά μου θυμίζουν... Είμαι εκεί. Και όσο ο αέρας ανεμίζει τα μαλλιά, όσο ο ήλιος μέσα της δύει, όσο ο ορίζοντας κάτι μου μοιάζει, εκεί είμαι, εκεί χάνομαι. Τοπίο δικό μου, μέσα μου υπάρχει, μέρος που πάντα εκεί ανατρέχω. Γαλήνη, και κλάμα, ελεύθερη είμαι, στο κύμα βουλιάζω, τα μάτια ανοίγω, το χώμα πατάω. Ο άνεμος πάλι, την άμμο σηκώνει, τα μάτια δακρίζει, ασφάλεια νιώθω. Είμαι εκεί. Παλάμη μου είναι, σε εμένα ανήκει, εκεί όταν φτάνω, ο χρόνος τελειώνει. Εκεί.. Αμέσως ξεχνάω ό,τι σκοτώνει, ό,τι ανώφελο, ασήμαντο μοιάζει. Πουκάμισα φαρδυά φοράω, φυσάει βοριάς, δεν νιώθω μόνη. Η φύση δικιά μου, η άμμος δικιά μου, η χώρα δικιά μου, τα βράχια δικά μου, τα βράδια δικά μου. Ψυχή σου αφήνω, ανήκει σε εσένα, τα πάντα θυμάμαι, και σου χρωστάω...


Όταν νιώσετε ότι δεν πάει άλλο, όταν νιώσετε ότι η καθημερινότητα  σας χαντακώνει, ότι η ρουτίνα σας πνίγει, μην απελπίζεστε. Φορέστε το πιο φαρδύ σας πουκάμισο, και ταξιδέψτε με προορισμό την ελευθερία... Δεν χρειάζεστε πολλά! Μόνο έναν μαγικό τόπο και την ψυχή σας ανοιχτή να δεχτεί όλη την ευτυχία!

2 σχόλια:

  1. ..... Εντάξει τι να πω και εγώ?! Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό και φαντάζομαι να μαι και εγώ στο δικό μας νησί φορώντας μόνο ένα πουκάμισσο.... Πολύ ανέμελο και συνάμα ονειροπόλο ποίημα! Πραγματικά υπέροχο...αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαρδιά ή στενά, τα καλύτερα ανδρικά πουκάμισα είναι στο kmaroussis.gr/ και ελληνικά παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Free Lines ArrowFree Lines Arrow