Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013

Το δίλλημα (No 12)

 Δεν ξέρω, χάνομαι, ποιο λάθος, ποιό σωστό;;; Ζυγίζω, σκέφτομαι, βάζω μπροστά, αφήνω πίσω. Απόφαση παίρνω, αλλάζει σε λίγο, κάτι καινούργιο συνέχεια προκύπτει. Εγώ, αυτός, εσείς, αυτοί, ΟΛΟΙ. Μπερδεύομαι.. Οι λόγοι υπάρχουν, αυτόματα χάνονται. Και άλλοι μπροστά μου. Απόφαση αλλάζω, όλα ξανά λογικά μου ταιριάζουν.. Πιο σίγουρη νιώθω;;; Το λάθος το βλέπω, το λάθος δεν βλέπω, σαν δίλλημα μοιάζει, σαν πίσω και εμπρός μου.
ΘΑ ΜΕΙΝΩ!



 Κάποες φορές, τα δικά μου λόγια είναι απλώς περιττά. Αρκούμαι σε αυτές τις εικόνες, που γίναν και δικές μου σκέψεις...





 Επιλέγω να μείνω... Με όποιο κόστος! 
Γιατί ο φόβος πρέπει να αντιμετωπίζεται, να καταπολεμάται και στο τέλος να νικάται!









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Free Lines ArrowFree Lines Arrow